WRASTAJĄCE PAZNOKCIE

Wrastające paznokcie Częstochowa

Wrastające paznokcie w Częstochowie wyleczysz w naszym Centrum Podologicznym. Stan ten jest częstym problemem, który utrudnia codzienne funkcjonowanie i może prowadzić do innych dolegliwości. Dlatego też nie powinno się go lekceważyć. Leczenie wrastających paznokci, które przeprowadzamy w Częstochowie, składa się z postawienia diagnozy oraz indywidualnie dostosowanej terapii. Podolog wyleczy wrastający paznokieć i pomoże w usunięciu stanów zapalnych oraz dolegliwości bólowych. Wykonywane przez naszych specjalistów leczenie chorób stóp w Częstochowie to rozwiązanie na Twoje problemy!

paznokieć wrastający paznokieć wrastający

paznokieć wrastającypaznokieć wrastający

Profesjonalne leczenie wrastających paznokci w Częstochowie

Aby wyleczyć wrośnięte paznokcie u nóg w Częstochowie, nasi specjaliści zaczynają od zdiagnozowania problemu. Czym jest to schorzenie? Paznokieć wrastający (unguis incarnatus) to stan spowodowany wrastaniem płytki paznokciowej w wały boczne. Powoduje wystąpienie objawu zapalnego, obrzęku i wysięku. Przy chodzeniu zazwyczaj odczuwalna jest duża bolesność. W stanach bardziej zaawansowanych może dojść do pojawienia się tzw. dzikiego mięsa, a ból występuje wówczas nawet w stanie spoczynku. Zaburzenie to zazwyczaj dotyczy paznokci palców stopy, przede wszystkim palucha, rzadko występuje na pozostałych paznokciach stóp. Dotyka osób w każdym wieku, nawet niemowląt. Przyczyn jest bardzo wiele, mogą one wynikać z budowy anatomicznej płytki paznokciowej i zaliczamy do nich:

• zaburzenia wzrostu,
  • mięsiste wały paznokciowe,
  • paznokcie cienkie i płaskie,
  • deformacje stóp takie jak hallux valgus, palce młotkowate, płaskostopie.

Mogą być wywołane także urazem mechanicznym, łuszczycą i grzybicą. Ogromne znaczenie ma również odpowiednie przycinanie paznokci oraz dobór prawidłowego obuwia. Wąskie i ciasne buty przyczyniają się do powstawania zmian, które w ostateczności doprowadzają do wrastania paznokcia.

Profesjonalny podolog w Częstochowie pomoże Ci pozbyć się problemu z wrastającymi paznokciami i zaleci odpowiednią późniejszą profilaktykę. Zapraszamy na zabiegi podologiczne w Częstochowie do naszego Centrum! Ciesz się zdrowymi stopami już dziś!