BADANIE BAKTERIOLOGICZNE

Badanie bakteriologiczne - Częstochowa

Badanie bakteriologiczne, które wykonujemy w naszym centrum w Częstochowie, ma na celu rozpoznanie bakterii bytujących na skórze lub paznokciach. Dzięki temu możliwe jest dobranie odpowiedniego leczenia, które w znacznym stopniu skraca proces terapii. Badanie najlepiej wykonać się w początkowej fazie objawów. Do badania bakteriologicznego należy się odpowiednio przygotować. Na 24 godziny przed pobraniem materiału nie należy stosować środków bakteriostatycznych, dezynfekcji i przepłukiwania rany.

Badanie bakteriologiczne w Częstochowie – dla kogo?

Zabieg ten jest szczególnie polecany osobom z przewlekłym stanem zapalnym i ziarninie przy wrastających paznokciach. Badanie bakteriologiczne oraz inne badania podologiczne w Częstochowie w naszym centrum wykonywane są przez specjalistów schorzeń i chorób stóp. Wiedza oraz wieloletnie doświadczenie naszych podologów pozwalają na właściwą ocenę sytuacji i jak najszybsze wdrożenie koniecznego leczenia.

Badanie bakteriologiczne oraz inne usługi – Centrum Podologiczne w Częstochowie

Pobrany w trakcie badania bakteriologicznego materiał trafia do certyfikowanego laboratorium diagnostycznego. Profesjonalny podolog w Częstochowie w naszym centrum przeprowadza więc jedynie pobranie próbki. Po otrzymaniu wyników badania bakteriologicznego skóry lub paznokcia dokonujemy także ich oceny oraz dobieramy odpowiednie metody leczenia.

W naszym Centrum Podologicznym przeprowadzamy także inne badania oraz zabiegi podologiczne w Częstochowie. Pomożemy Ci pozbyć się uciążliwych dolegliwości i schorzeń stóp oraz zadbać o ich zdrowy wygląd!